Prezentácie z 1. SK-CZ konferencie o fundraisingu

Sekcia: Prezentácie
Jazyk: Rôzne jazyky
Formát: pdf
Rok: 2010
Viac informácií: www.fundraising.sk
Cena: 19 EUR
Cena pre členov Klubu: 9 EUR
Kúpiť

1. slovensko-česká konferencia o fundraisingu

Ponúkame vám prezentácie z 1. slovensko-českej konferencie o fundraisingu zo súkromných zdrojov, ktorá sa uskutočnila 11.11.2010 v Bratislave. K dispozícii sú prezentácie na nasledujúce témy:

Plenárna časť:

  • Neelam Makhijani: Fundraising in the 21st century – Challenging or an Opportunity?
  • Thomas Wuchterl: Nesnesitelná lehkost fundraisingu
  • Jana Ledvinová: Fundraising Discovery – Challenges in the Central and Eastern European Region – What Can Fundraisers Learn From the Past and Present Development of the Non-Profit Sector
  • Marek Šedivý: Posilování fundraisingu neziskové organizace prostřednictvím transparentní a důvěryhodné značky
  • Andrej Kiska: Budovanie značky ako predpoklad úspechu pri fundraisingu
  • Martin Šeliga: Direct mail pre fundraising
  • Gary Edwards: „It won’t work here” I’ve heard this 1000 times (bez ppt)

Paralelné bloky:

  • Eduard Marček: …alebo ako to Shooty natrel fundraiserom!
  • Robert Kawałko: Raise Funds Now! Variety of 25 Fundraising Methods
  • Milan Andrejkovič: 2% ako (jediný?) zdroj financovania organizácie; charitatívna reklama vs. sponzoring
  • Lenka Iľanovská: Nadácie a zdroje pre neziskový sektor
  • Jitka Nesrstová: Koalice za snadné dárcovství aneb co mohou neziskovky dokázat, když začnou aktivně spolupracovat
  • Jiří Cveček, Kateřina Rybová: Direct Dialog – neboli přímé oslovení z pohledu organizace Člověk v tísni | Skutečný dárek – elektronický obchod společnosti Člověk v tísni
  • Martina Tvrdoňová, Juraj Javorský: Hľadajte e-fundraiserov, nielen darcov
  • Jiří Kučera: Právní možnosti závětního darování v ČR
  • Igor Polakovič: Individuálne darcovstvo postavené na hlavu
  • Vladislav Matej: (Profesionálny?) fundraiser v mimovládnej organizácii
  • Ľuboš Tvrdoň: Fundraising na lokálnej úrovni
  • Juraj Králik: Dobrá novina ako príklad úspešnej verejnej zbierky
  • Ota Kubinec: Telemarketing (metoda individuálního fundraisingu)

Podrobnejší popis prezentácií.

Po uhradení poplatku, získate heslo pre prístup k prezentáciam.

 


Cena: 19 EUR
Cena pre členov Klubu: 9 EUR
Kúpiť