Ako uspieť s newslettermi a prečo väčšina z nich zlyháva? A prečo niektoré uspejú nad všetky očakávania

Chcú darcovia naozaj nejaký newsletter? Výskum ukazuje, že určite. Napriek tomu väčšina newsletterov pre darcov skončí neprečítaných v koši. Prečo? Pre niekoľko spoločných a zároveň fatálnych chýb.

Pridajte sa k oceňovanému novinárovi Tomovi v tomto bloku o newsletteroch. Rýchlo vás prevedie zákutiami tajomstiev, ktoré stoja za darcovskými newsletterami, ktoré skutočne zlepšujú príjem a udržanie darcov. Naučíte sa otestované vzorce pre tlačené aj elektronické informačné bulletiny. Dozviete sa, ako naformulovať silný titulok a prečo na tom záleží. Dokonca sa naučíte, ako vymýšľať novinky, aj keď si myslíte, že nemáte čo povedať.

Jedna nemocnica po tomto workshope zvýšila svoje dary vďaka newsletteru až o 1000%, a to na 50 tisíc dolárov za každé vydanie. Ďalší newsletter zameraný na sponzorovanie detí, ktorý prešiel úpravou, v súčasnosti získava pol milióna dolárov od menej ako 10 tisíc darcov