Marketing závetov: Chúlostivé umenie, ako si vypýtať ten posledný dar*

Nedávny prieskum na vzorke typických amerických darcov zo strednej triedy zisťoval odpoveď na otázku „Uvažovali by ste nad darom pre verejnoprospešnú organizáciu vo svojej poslednej vôli?“. Viac ako 90% týchto darcov nadšene súhlasila.

Ale potom prišla druhá otázka: „Už ste zaradili dar pre verejnoprospešnú organizáciu do svojej poslednej vôle?“ Neutešenou odpoveďou bolo, že tak urobilo len menej než 10%.

Čo stojí za týmto výrazným rozdielom? Mizerná komunikácia, ktorá je prostá a jednoduchá. V tomto svižnom workshope bez nezmyslov vás Tom Ahern naučí správny spôsob, ako si vypýtať dar zo závetu … a poskytne k tomu príklady úspešných materiálov z celého sveta. Zásadnú časť diskusie budú tvoriť osvedčené poznatky popredného svetového bádateľa darovania z dedičstva „Doktora Smrť“ aka Richarda Radcliffa z Veľkej Británie.