Tom Ahern

Toma Aherna považujú za jednu z najväčších svetových autorít v oblasti komunikácie s darcami.

Je autorom štyroch úspešných kníh na túto tému, ďalšie dve práve chystá. Každoročne poskytuje desiatky workshopov na medzinárodnej úrovni. Nedávno prednášal na konferenciách na Novom Zélande, v Holandsku, Belgicku, Austrálii a Taliansku, rovnako ako v celej Severnej Amerike.

Špecializuje sa na uplatňovanie objavov z oblasti psychológie a neurovedy na každodenné inšpirovanie a udržiavanie darcov.

Medzi jeho nedávnych klientov pre spracovanie ponuky pre darcov, direct mail, newsletter a tréningy patria Animal Rescue League Boston, Bread for the World, Carnegie Library of Pittsburgh, Catholic Relief Services, Houston Grand Opera, National Parks Conservation Association, PBS TV, Princeton University, Save the Children, Sharp HealthCare a ďalšie významné systémy nemocníc, The Cleveland Foundation, the United Way of Anchorage, University of Oregon, Volunteers of America… ako aj množstvo malých a miestnych neziskových organizácií.

Tom je novinár, ktorý získal viacero ocenení. Za strategickú tvorbu posolstiev získal tri prestížne medzinárodné ocenenia IABC Gold Quill – všetky za komunikačné kampane, ktoré dosiahli obrovský úspech.

Spolupracuje s profesorom Adrianom Sargeantom a psychologičkou Jen Shang, pričom pre PBS vytvárajú prototypy inovatívnych kampaní pre komunikáciu s darcami.

Vyštudoval Brown University s BA a MA v angličtine. Získal osvedčenie Certificate of Advertising Art od the Rhode Island School of Design.