Vzdelávanie

 

Hosting zadarmo od WebSupport.sk

Užite si výnimočný The Hosting už od 0,90 ‎€ mesačne od WebSupport.sk

Staňte sa členom

Klub fundraiserov

 

Novinky z newsletteru?

Prezentácie, knihy

logo_200_80_e_shop_1

Kalendár akcií

No events to display.

Ako presvedčiť a pritiahnuť darcov? Podporte svoj fundraising efektívnou reklamou

Slovenské centrum fundraisingu otvára vzdelávací kurz o efektívnej komunikácii zameranej na získavanie podpory pre mimovládne a verejnoprospešné organizácie, ktoré chcú zlepšiť získavanie darcov.

 


  • Dátum: 14.6.2012 (štvrtok) v čase 9.30-16.00 hod.

 


Charakteristika:

    • Vzdelávací kurz sa venuje otázkam efektívnej komunikácie zameranej na získavanie podpory a darcov pre aktivity mimovládnych a verejnoprospešných organizácií.
    • Význam budovania značky ako i základné princípy efektívnej reklamy sú demonštrované na mnohých konkrétnych príkladoch. Súčasťou kurzu sú aj jednoduché cvičenia zamerané na preskúšanie si odporúčaných postupov  pri vymýšľaní a tvorbe reklamnej kampane.

 

Cieľová skupina:

Kurz je určený pre všetkých, ktorí:

      • hľadajú spôsob, ako čo najefektívnejšie osloviť čo najväčšie množstvo ľudí a získať ich sympatie a podporu,
      • chcú komunikovať svoje projekty lepšie ako doposiaľ,
      • majú s prípravou reklamy málo skúseností,
      • si riešia reklamu svojpomocne,
      • uvažujú o zadaní svojej reklamy agentúre.

 


Témy kurzu:

      • Potrebuje dobročinnosť značku?

Význam značky, jej hodnota z pohľadu neziskových organizácií, čo jej pomáha  prežiť, čo ju poškodzuje.

      • Potrebujú dobré veci reklamu?

Význam reklamy v spoločnosti, jej negatívne aj pozitívne stránky.

      • Ako sa dostať do mysle ľudí

Reklama ako nástroj na presviedčanie ľudí, jej metódy, možnosti a obmedzenia.

      • Prečo sa dnes reklama mení

Vplyv nových technológií na tradičné a nové reklamné formáty.

      • Ako reklamou chytiť za srdce a priviesť k podpore

Praktické rady a odporúčania, ako dospieť k nápadom, ktoré pomôžu ľudí presvedčiť, aby sa stali darcami.

      • Ako ľudí odradiť

Zakázané slová, narážky, témy či spojenia, ktoré dokážu znehodnotiť aj tie najlepšie nápady.

      • Čo reklame priniesol internet

Hlavné zmeny, ktoré v reklame nastali príchodom internetu, čo internet dokáže a v čom nás môže sklamať.

      • Ako sa pripravuje reklamná kampaň

Vysvetlenie systému teamovej práce, úlohy jednotlivých zložiek a praktické rady ako na to.

 

Účastníci kurzu sa dozvedia:

      • prečo je značka dôležitá aj pre verejnoprospešný sektor,
      • čo im môže poskytnúť reklama pri práci s darcami,
      • ako ľudia vnímajú reklamné posolstvo,
      • ako sa reklama mení,
      • aké má reklama možnosti a obmedzenia.

 

Účastníci kurzu sa naučia:

      • ako postupovať pri príprave reklamnej kampane,
      • ako reklamnú kampaň zadať agentúre.

 

Účastníci kurzu si odnesú:

      • Odbornú publikáciu Eduarda Marčeka Verejné financovanie mimovládnych neziskových organizácií z verejných zdrojov na úrovni miestnych samospráv v SR,
      • Inšpiratívnu knižku Andreja Kisku Cesta manažéra z pekla alebo Ako robiť charitu úspešne a so srdcom.


 

Lektor:

  • Milan Hladký (Mačinga & Hladký, Brand Academy)

Do roku 2010 kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry Vaculik Advertising. V rokoch 1996 až 2010 sa podieľal na príprave reklamných kampaní pre mnohé domáce aj zahraničné značky (Tatra banka, EuroTel, T-Mobile Slovakia, T-Mobile Czech Republic, AEGON, AVON,  IKEA, Electrolux,  GlaxoSmithKline, Fun Radio a iné). Mnohé z kampaní, na ktorých sa Milan Hladký ako kreatívny riaditeľ podieľal, získali významné medzinárodné ocenenia. Pre Tatra banku to boli napríklad strieborné medaily v roku 2005 a 2009 na MIDAS AWARD NEW YORK, bronzové medaily v rokoch 2007 a 2009 na AME AWARDS NEW YORK. Na prestížnom festivale Golden Drum v Portoroži to bolo napríklad ocenenie za najlepšiu kampaň (Golden Watch 2005), podieľal sa tiež na zisku mnohých domácich ocenení (Zlatý Klinec, Zlatá pecka). V roku 2011 založil s Luciou Tarbajovskou BRAND ACADEMY – inštitúciu, ktorá sa špecializuje na vzdelávanie v oblasti značky a komunikácie na českom a slovenskom trhu. Od začiatku roku 2012 pôsobí ako reklamný konzultant v Mačinga&Hladký.



Učte sa od skúsených expertov na komunikáciu!