Hosting zadarmo od WebSupport.sk

Užite si výnimočný The Hosting už od 0,90 ‎€ mesačne od WebSupport.sk

Staňte sa členom

Klub fundraiserov

 

Novinky z newsletteru?

Prezentácie, knihy

logo_200_80_e_shop_1

Kalendár akcií

No events to display.

Hľadáme fundraisera/-ku

Pracovné príležitostiZdieľanie informácií o ponukách práce pre fundraiserov/fundraiserky a hľadaných pracovných pozíciach v oblasti fundraisingu.

 

Fundraiser/Donor relations – Bilingválne gymnázium C. S. Lewisa

    • Location: Bratislava

The position will work closely with and assist the Principal of the CS Lewis school in Bratislava to increase and maintain resources from individual and institutional donors, such as companies, foundations, institutions and other organisations, for a variety of school development programs to secure long time income development.

 

Responsibilities include:

      • Promote and seek donations for the programs of one of the best billingual schools in Slovakia, located in Bratislava,
      • Research donor trends,
      • Cultivate and coordinate all donor relationships,
      • Active management of fundraising events and programs,
      • Information management, fundraising communication & reporting.

 

Successful candidate is expected to have:

      • Appretiated 5+years previous experience with raising funds from variety of sources, preferably in the segment of education;
      • Experience with submitting and managing grant proposals at national level and abroad;
      • Strong organizational and analytical skills;
      • Ability to form trust-based relationships with donors, both in Slovakia and abroad;
      • Mature personality with excellent interpersonal skills and integrity;
      • Good presentations skills, with ability to “sell”;
      • Fluent English (written and spoken) and Slovak/Czech;
      • Proficiency in word-processing, spreadsheet maintainance, and PowerPoint;
      • Interest in educational development.

 

We offer (apart of a great team):

      • Further development opportunities;
      • Work in a multicultural environment;
      • Full time or part time employment, flexible hours;
      • Ocassional travel;
      • Preferred start date: August/September 2015.

 

If you´d like to join our team at CS Lewis school in Bratislava and you qualify with specified job requirements, submit your motivation letter and resume (in English and Slovak, all as one document) to zuzana@vocato.sk. Deadline for submitting your application is May 25th, 2015. Only short-listed candidates will be contacted for an interview.

To find out more about CS Lewis school visit us at www.bilgym.sk.

 


Junior fundraiser/-ka – MONO

      • Miesto: Bratislava

MONO je platformou pre podporu inovatívnej a hĺbkovej žurnalistiky na Slovensku. Naším cieľom je otvárať dôležité domáce témy a prinášať zaujímavú žurnalistiku zo zahraničia pre slovenské publikum. Za necelé dva roky existencie MONO poodhalilo platených falošných diskutérov, pozrelo sa do zákulisia prezidentskej kampane a získalo niekoľko ocenení vrátane dvoch Novinárskych cien.

Práve vstupujeme do novej fázy pôsobenia, kedy sa chceme ešte viac venovať dlhodobej práci na témach. Uvedomujeme si, že na udržateľnosť a rozšírenie kvalitnej žurnalistiky potrebujeme aj finančné zdroje. Preto do interného tímu hladáme fundraisera/ku.

Mal/a by mať základné skúsenosti s fundraisingom v mimovládnom sektore a chuť rozšíriť si skúsenosti. Dostane od nás podporu, priestor na realizáciu a možnost konzultovať so skúseným fundraiserom.

MONO funguje ako občianske združenie na dobrovoľníckej báze. Preto aj na túto pozíciu hľadáme stážistu/ku. Niekoho, kto bude s nami rásť a zlepšovať sa. V budúcnosti chceme túto pozíciu aj finančne odmeňovať. Náš fundraiser sa stane členom úzkeho tímu MONO a bude mať prehľad o aktivitách, projektoch či plánoch, ktoré pripravujeme.

 

Náplň práce:

      • Účasť na tvorbe a realizácii celkovej stratégie získavania finančných zdrojov,
      • Vyhľadávanie, komunikácia a budovanie vzťahov s individuálnymi darcami online aj offline,
      • Vytváranie partnerstiev s firemnými donormi,
      • Identifikácia grantových výziev a písanie projektových žiadostí,
      • Riadenie asignácie 2% z dane z príjmu fyzických a právnických osôb,
      • Zúčasťnovanie sa stretnutí tímu približne raz za mesiac.

 

Iné výhody:

      • Navštevovanie Klubu Fundraiserov Slovenského centra fundraisingu,
      • Vzdelávanie v oblasti fundraisingu a marketingu,
      • Spolupráca s dynamickým kolektívom,
      • Skvalitnenie slovenskej žurnalistiky,
      • Mentoring od skúsených fundraiserov.


Požiadavky:

      • Záujem o žurnalistiku a média,
      • Poznanie mimovládneho sektora,
      • Základné skúsenosti s fundraisingom,
      • Znalosť angličtiny (písaná aj hovorená),
      • Práca s dokumentami aj prezentáciami,
      • Samostatnosť,
      • Proaktívnosť,

 

  • Ak ťa ponuka zaujala, napíš o sebe na tomas.halasz@mono.sk.

 


Manažér/-ka pre fundraising – Poradňa pre občianske a ľudské práva

      • Miesto: Prešovský kraj, Košický kraj

Poradňa pre občianske a ľudské práva je mimovládna organizácia, ktorá sa venuje ochrane ľudských práv a slobôd so zameraním na ochranu práv menšín a ochranu pred diskrimináciou. Pozornosť dlhodobo venuje predovšetkým otázkam diskriminácie rómskej etnickej skupiny v rôznych oblastiach života na Slovensku. Venuje sa tiež ochrane reprodukčných práv a problematike policajného násilia. Poradňa vo svojej práci rozvíja metódu strategického vedenia súdnych sporov v prípadoch diskriminácie a porušovania ľudských práv menšín. Poskytuje bezplatné právne poradenstvo vo vybraných prípadoch porušenia ľudských práv sprostredkováva bezplatné právne zastupovanie v konaniach pred slovenskými súdmi a Európskym súdom pre ľudské práva v Štrasburgu. Vykonáva tiež terénny monitoring, advokačné aktivity vo vzťahu k štátnym inštitúciám a realizuje vzdelávacie aktivity v oblasti ochrany pred diskrimináciou pre odbornú a laickú verejnosť.

 

Náplň práce:

      • Účasť na tvorbe a realizácii celkovej stratégie získavania finančných zdrojov pre činnosť organizácie,
      • Vyhľadávanie, komunikácia a budovanie vzťahov s individuálnymi a firemnými darcami,
      • Identifikácia grantových výziev a spolupráca pri tvorbe projektových žiadostí,
      • Riadenie asignácie 2% z dane z príjmu fyzických a právnických osôb pre organizáciu,
      • Komunikácia s verejnosťou prostredníctvom online médií,
      • Administrácia webstránky organizácie a profilov na sociálnych sieťach.

 

Iné výhody:

      • Zaujímavá práca v motivovanom tíme ľudí,
      • Flexibilný pracovný čas,
      • Ďalšie vzdelávanie v oblasti fundraisingu a priestor na profesionálny rast v tejto oblasti


Požiadavky na zamestnanca:

      • Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou. Pozícii vyhovuje aj uchádzač so vzdelaním: študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa.

      • Jazykové znalosti: Anglický jazyk – aktívne

      • Počítačové znalosti – používateľ: Microsoft Word – pokročilý, Microsoft Excel – pokročilý, Microsoft Outlook – pokročilý
      • Pozícia je vhodná pre absolventa

      • Osobnostné predpoklady a zručnosti:
        • Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti,
        • Samostatnosť a dobrá úroveň organizácie práce a času,
        • Zodpovednosť a cieľavedomosť,
        • Otvorenosť a chuť učiť sa nové zručnosti,
        • Empatia a senzitivita voči menšinám a znevýhodneným skupinám obyvateľstva
        • Praktické skúsenosti s fundraisingom v mimovládnej organizácii či inak nadobudnuté znalosti v oblasti fundraisingu sú výhodou
      • Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 16.3.2015
      • Žiadosť, motivačný list a štruktúrovaný životopis zašlite do 16.marca 2015 na e-mailovú adresu: poradna@poradna-prava.sk.
      • Poradňa pre občianske a ľudské práva, Krivá 23, 040 01 Košice, www.poradna-prava.sk
      • Kontaktná osoba: Štefan Ivanco, Tel.: 055/6806180, Fax: 055/6806180, E-mail: poradna@poradna-prava.sk

 


Fundraising Director – Greenpeace Czech Republic

      • Location: Prague, Czech Republic

Greenpeace Czech Republic is seeking a Fundraising Director to lead our fundraising team (managing 6 people directly and 5-15 indirectly). We are looking to fill the position as soon as possible.

Greenpeace Czech Republic has approximately 13,000 individual donors. Most give by monthly direct debit or standing order and are initially recruited through our Direct Dialogue (Face to Face) fundraising program. We also run online, telemarketing, direct mail and middle donor programs to reach new supporters, communicate regularly with current donors, increase the level of giving, or reactivate lapsed donors. 

 

Main Purpose:

      • To increase the number of financial and non-financial supporters in the Czech Republic
      • To ensure that fundraising is based on a broad portfolio of methods to secure long term income  development.
      • To assure the effective integration of fundraising communications and campaigns strategies.

 

Responsibilities:

      • Strategic Fundraising Development: Oversee the development, implementation and evaluation of the strategic projects in areas of supporter mobilization, donor acquisition, retention and development.
      • Management:Lead, motivate and manage fundraising staff, in line with the organizational aims and objectives in order to ensure the effective performance of the unit.

      • Fundraising budgets: Develop, monitor and authorise income and expenditure of the departmental budgets, according to agreed objectives and the priorities of the unit, in order to ensure cost effectiveness and strategic expenditure.

      • Campaign support:  Oversee the integration of fundraising advice within Greenpeace campaigns in accordance with organizational and campaign objectives in order to ensure that these components are consistently are applied within campaign projects.

      • Senior management team: Advise, as a member of the Senior Management Team (SMT), on the formulation and execution of Greenpeace’s strategic direction and programme design, in order to contribute to the realization of Greenpeace’s overall objective in an integrated manner.

 

Person specification:

      • University education in marketing or economics or relevant professional experience and university degree in a related subject.

      • A minimum of 5 years of relevant practical experience in marketing and/or fundraising.

      • Proven leadership and management skills; ability to inspire and motivate people and provide vision, ability to manage individual performance and provide coaching.

      • A strong decision maker able to show credible experience of making effective decisions in line with organisational goals and objectives, often based on limited information.

      • Results oriented and ambitious; innovative and creative in approach.

      • Strong understanding and demonstrable experience of Customer/Donor Relationship Management concepts, including segmentation, tailored communications and campaign management.

      • Ability to apply a broad range of communication and interpersonal skills that allows the post holder to interact with and influence a range of contacts and situations, internally or externally; requires high level of influencing, persuading and negotiating skills.

      • Ability to plan, prioritize and organize the work of the entire department; allocate work, set and review goals, assess risks and demonstrate knowledge of interdependencies with other areas of work and organisational priorities.

      • Ability to make, manage and control complex project budgets.

      • High level of written and spoken English required, knowledge of Czech languages desirable.

      • Experience in a charity or not for profit environment desirable.

 

We offer:

      • Full time position based in Prague

      • Background of leading international environmental organization

      • Perspective, interesting and challenging work that makes sense

      • Great opportunity for professional growth and self-realization

 

Job description

      • To apply for the post, please send a letter of application stating the skills and approach that you would bring to the post along with your CV in English to Petra Severova atpetra.severova@greenpeace.org. Applications in Czech language will not be considered.

        Deadline for applications: Monday 16 February, 2015

      • More information

 


Fundraiser, OZ Cestou necestou

Základné informácie o pracovnej pozícii

          • Termín nástupu: ihneď
          • Rozsah: živnosť alebo dohodou
          • Platové ohodnotenie: dohodou

 

Vízia

Organizačný tím festivalu Cestou necestou venuje fundraisingu dnes menej ako 5 % svojho času. Chceme to zmeniť. Máme víziu, stratégiu, databázu možných partnerov. Potrebujeme človeka, ktorý by sa do toho riadne oprel. Človeka, vďaka ktorému sa sprofesionalizujeme a získame prostriedky, ktoré vytvoria ďalšie platené pozície v organizácii (dramaturgia, PR, odmena pre grafikov, koderov atď.), s pomocou ktorých budeme môcť zavolať inšpiratívnych svetových prezentujúcich a budeme mať kopec podporených cestovateľských expedícií ročne. Možno si to Ty:).

Náplň práce:

          • Systematická činnosť zameraná na získanie finančných a materiálnych prostriedkov alebo darov na činnosť organizácie prostredníctvom elektronickej alebo osobnej komunikácie s možnými donormi;
          • Koordinácia s predsedom OZ Cestou necestou a koordinátorkou fundraisingu pri podávaní, realizovaní a hodnotení grantov zameraných na podporu činností OZ.

 

Požiadavky:

          • Komunikatívnosť, samostatnosť, schopnosť prezentovať – vieš presvedčiť nevidiaceho, aby si kúpil farebný televízor?
          • Široký úsmev – želáme si, aby náš fundraiser bol šťastný 🙂
          • VŠ výhodou
          • Znalosť anglického jazyka výhodou – pre niektoré granty nevyhnutnosťou
          • Pokročilá práca s PC a internetom
          • Znalosť neziskového sektora výhodou

 

Výhody:

          • Nezávislosť času – pracovná doba je v tvojich rukách
          • Nezávislosť miesta – pôsobíme vo viac ako 15 mestách a môžeš si vybrať, kde budeš pôsobiť
          • Súčasť mladého organizačného tímu festivalu
          • Stretávanie sa so zaujímavými cestovateľmi – neprekvapí nás a budeme radi, ak po roku vyrazíš na cestu okolo sveta 🙂

 

Kontakt:

          • Životopis posielajte na: miso@cestounecestou.sk
          • Viac informácií
            Odoslaním životopisu súhlasíš, aby údaje, ktoré si uviedol/uviedla v tomto dotazníku, boli spracované a uchované v OZ Cestou necestou pre interné účely v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

 


Projektový(-á) manažér(-ka), Červený nos Clowndoctors 

Základné informácie o pracovnej pozícii

          • Trvanie: zastupovanie počas materskej dovolenky
          • Rozsah: plný úväzok
          • Miesto: v kancelárii v Bratislave na Údolnej 15
          • Termín nástupu: január 2015
          • Odmena a forma: podľa vzájomnej dohody

 

Náplň práce:

          • Napĺňanie strategického plánu organizácie;
          • Dohľad nad projektom zdravotných klaunov;
          • Koordinácia pracovníkov a spolupracovníkov (fundraising, individuálne darcovstvo, databáza, PR, interná komunikácia, klauni, programy);
          • Tvorba rozpočtu a dohľad nad rozpočtom;
          • Komunikácia s partnerskými organizáciami, jednotlivcami, aktérmi v relevantných témach;
          • Reprezentácia združenia navonok, budovanie dobrého mena;
          • Spolupráca s umeleckou riaditeľkou pri napĺňaní plánov a realizácii jednotlivých programov;
          • Právny rámec – zmluvy a podobne.

 

Požiadavky:

          • Osobné zanietenie pre projekt;
          • Skúsenosti s riadením;
          • Precízne riešenie úloh, zodpovednosť za vykonanú prácu;
          • Cieľavedomosť;
          • Komunikačné, organizačné a analytické schopnosti;
          • Anglický jazyk na úrovni pokročilý (komunikácia s partnerskými organizáciami vo svete);
          • Práca s PC na užívateľskej úrovni (word, excel, outlook, powerpoint a pod.);
          • Vodičský preukaz skup. B (aktívny vodič);
          • Znalosti v oblasti fundraisingu, finančného riadenia, právnické vzdelanie a skúsenosti s prácou v neziskovom sektore sú výhodou
          • Vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa

 

Výhody:

          • Vzdelávanie
          • Flexibilný pracovný čas
          • Práca v skvelom kolektíve

 

Kontakt:

          • Svoj životopis a motivačný list zasielajte na adresu adriana@cervenynos.sk. V predmete emailu uveďte názov pozície.

 


Koordinátor aktivít Fairtrade Česko a Slovensko 

Popis pozície:

          • Zmonitorovať trh s fairtradovými produktmi na Slovensku (nezávislý retail, reťazce, kaviarne, online predaj), vytipovať potenciálnych obchodných partnerov
          • Identifikácia potenciálnych obchodných partnerov – príprava databázy obchodníkov k osloveniu
          • Tvorba textov na web, do newsletteru, preklad tlačových správ, príprava slovenských textov na letáky a ďalšie materiály (v koordinácii s kanceláriou v ČR)
          • Spolupráca na monitorovaní používania známky FAIRTRADE na Slovensku
          • Účasť na jednaní s obchodnými partnermi

Možnosť čiastočného úväzku na dohodu alebo spolupráca na živnostenský list (preferované).

Nástup:   september 2014

 

Požadujeme:

          • Minimálnu znalosť oblasti fair trade, záujem o problematiku rozvojovej spolupráce
          • Znalosť angličtiny slovom aj písmom
          • Dobré komunikačné schopnosti
          • Samostatnosť, schopnosť zorganizovať si prácu
          • Skúsenosť z marketingového prostredia je vítaná
          • Cieľavedomosť

 

Kontakt:

 


Manažer/ka fundraisingu, Amnesty International Česká republika

Vaším úkolem v lidskoprávní neziskové organizaci Amnesty International ČR (AI ČR) je zajistit finanční zdroje organizace tak, aby mohla aktivně usilovat o ochranu lidských práv v České republice i jinde ve světě. Jako manažer/ka fundraisingu jste zodpovědný/á za veškerý zisk finančních zdrojů, které AI ČR potřebuje. Vedete a rozvíjíte fundraisingový tým a zároveň se podílíte na dlouhodobém strategickém plánování činnosti AI ČR.

 

Manažer/ka fundraisingu v AI ČR je odpovědný/á:

          • za všechny fundraisingové aktivity. Zajišťuje, že všechny činnosti jsou prováděny v rámci celkové strategie organizace v souladu s etickými normami pro fundraising a marketing Amnesty International ČR.
          • za vytvoření a provádění ročního plánu fundraisingového oddělení.
          • za formulování a realizaci strategie programu Direct Dialogue (Přímý dialog) AI CZ, kde je hlavním cílem získávat nové členy prostřednictvím Face2Face náboru, digitálních a dvoustupňových marketingových kanálů.
          • za kampaně Direct Dialogue a přímý dohled na činnost koordinátora Direct Dialogue.
          • za vypracování plánu rozvoje členství, upgrade a reaktivaci pomocí telemarketingu.
          • za analýzy a implementaci nových fundraisingových kanálů, včetně grantů z fondů a nadací.

 

Váš profil:

          • Prokazatelné dosažení stanovených cílů zejména v oblasti Direct Dialogue a Door2Door
          • Výborné organizační, manažerské a komunikační dovednosti
          • Zkušenosti při zadávání a implementaci fundraisingové a marketingové strategie
          • Zkušenosti s přípravou a správou rozpočtů
          • Úspěšnost v motivaci pracovníků telemarketingu
          • Schopnost rychlého a pružného jednání za účelem dosažení cílů
          • Prokazatelná zkušenost s nastavováním obchodních a finančních cílů
          • Zkušenost s monitoringem výsledků práce, s KPI a reportingem pro vedení
          • Přirozené autoritativní vystupování, přesvědčivý projev
          • Výborná znalost odpovídajících počítačových aplikací a databází (SalesForce či podobného CRM systému)
          • Schopnost motivovat, inspirovat a přesvědčit případné podporovatele AI ČR
          • Talent pružně a aktivně navazovat profesní kontakty
          • Ochota cestovat služebně do zahraničí
          • Časová flexibilita
          • Výborná znalost angličtiny slovem i písmem
          • Nadšení a zájem o činnost Amnesty International

 

Popis práce:

          • Vytvářet pod vedením ředitele pětiletou fundraisingovou strategii
          • Řídit a sledovat účinek fundraisingových programů se zvláštním důrazem na program Direct Dialogue
          • Vytvářet a udržovat společně s Direct Dialogue koordinátorem programy Face2Face a Door2Door
          • Správa a aktualizace databáze pro zpracování plateb a záznam kontaktu s dárcem
          • Návrh a implementace krátkodobých a dlouhodobých plánů fundraisingového oddělení a rozpočtů s cílem podpořit strategické cíle organizace
          • Nastavovat a naplňovat krátkodobé a dlouhodobé fundraisingové cíle a rozpočty tak, aby podporovaly strategické směřování celé organizace
          • Naplánovat, řídit a vyhodnocovat činnost celého fundraisingového oddělení s využitím vhodných a zavedených postupů tak, aby dosahovalo skutečných a účinných výsledků
          • Účinně a dlouhodobě propojovat fundraising s kampaněmi, aktivismem a mediální prací AI ČR
          • Zvyšovat příjmy ze stávajících finančních zdrojů
          • Analyzovat situaci a zpracovávat návrhy projektů, které pomohou znamenat další zdroje příjmu
          • Vypisovat a vest výběrová řízení na pozice v rámci fundraisingového oddělení
          • Navazovat a udržovat spolupráci s ostatními neziskovými organizacemi a dalšími subjekty v oblasti fundraisingu
          • Dbát na to, aby veškeré fundraisingová činnost AI ČR (uzavírání spolupráce, partnerství či přijímání darů) probíhaly v souladu s interními pravidly a cíli organizace

 

Plat a benefity:

Podrobné informace týkající se výše platu a benefitů obdrží kandidáti při prvním kole přijímacího řízení.

 

Kontakt:

          • Své životopisy a motivační dopisy zasílejte na adresu mark.martin@amnesty.cz. V předmětu emailu uveďte název pozice.
          • Amnesty International Česká republika
          • Provaznická 3, 110 00 Praha 1
          • Tel.: +420 224 243 600
          • Web: www.amnesty.cz

 


Fundraising Specialist, Cord Blood Center

Job responsibilities:

          • Generate new ideas and business opportunities to increase fundraising and fund development to meet and exceed revenue goals
          • Search for potential donors and foundations to identify and evaluate potential funding sources
          • Make initial contacts, approach potential donors in appropriate way
          • Build and maintain profitable, long-term fundraising relationships with current donors  and potential donors
          • Responsibility for preparation of non-profit marketing communication (printed materials, online, etc.)
          • PR co-ordination of projects, networking with media
          • Other activities within marketing team
          • Regular reporting to management

 

Requirements:

          • University degree – at least Bc.
          • Advanced English, other language is a benefit
          • Successful professional track record in the raising of funds for an organization of similar scope is an advantage
          • Candidate must be an empathic and charismatic communicator, possessing the ability to negotiate, build and maintain relations and inspire others
          • He or she must also have a keen understanding of a varied of fundraising techniques
          • Strong presentation skills
          • Good knowledge of MS Office

 

Contact:

 


Koordinátor fundraisingového tímu, Nadácia otvorenej spoločnosti-OSF

Miesto práce: Bratislava

Náplň práce:

          • Hlavnou úlohou pracovníka na tomto pracovnom mieste je zabezpečovať finančné zdroje a informácie o nich a podieľať sa na PR nadácie.
          • Získava financie od firemných darcov a jednotlivcov
          • Spolupracuje pri príprave celkovej stratégie získavania zdrojov na činnosť nadácie,  a pomáha koordinovať komplexné fundraisingové aktivity nadácie
          • Spravuje databázu domácich a zahraničných zdrojov a darcov
          • Spolupracuje na PR kampaniach
          • Na požiadanie výkonného riaditeľa píše žiadosti, priebežné a záverečné správy  sponzorom
          • Na požiadanie výkonného riaditeľa vykonáva aj ďalšie činnosti

 

Požiadavky na uchádzača:

          • Vzdelanie a odborné predpoklady 
            • vysokoškolské vzdelanie (nie je nevyhnutnou podmienkou)
            • manažérske skúsenosti
            • prax vo firme a znalosť problematiky podnikateľského sektora
            • znalosť problematiky získavania finančných prostriedkov
            • orientácia v neziskovom sektore
            • znalosť anglického jazyka
          • Osobnostné predpoklady a zručnosti
            • zapálenie pre poslanie organizácie
            • komunikatívnosť a schopnosť nadväzovať kontakty
            • schopnosť samostatnej a tvorivej práce
            • kultivované spoločenské správanie a schopnosť jednať s ľuďmi
            • zmysel pre zodpovednosť a spoľahlivosť

 

Informácie pre uchádzača:

Viac informácií: www.osf.sk


Development Executive – Funding, WAGGGS

          • Location: Europe Office, Brussels, Belgium
          • Reports to: Regional Director, Europe Region
          • Line reports: Membership Support and Fund Development Officer

 

Main Purpose:

          • To further the development of Girl Guiding/Girl Scouting in Member Organisations in Europe Region, in accordance with the vision of WAGGGS, by supporting WAGGGS Europe Region and Member Organisations to maximise the contribution of diverse national, regional and global funding sources to strategic impact in line with WAGGGS Europe and Member plans.
          • To act as a focal point for Member Organisations in Europe in helping them to access support from WAGGGS in their wider organisational development objectives, priorities and needs, co-ordinating with other members of the Regional and Global WAGGGS team.

 

Responsibilities:

          • Contribute to the formulation and implementation of strategic plans, including managing relevant budget, for the development of Girl Guiding/Scouting in the Europe Region
          • Lead on delivery of European funding strategy and development of long term funding strategy for the region and its members
          • Oversee the implementation of fund management processes and lead on development and review of funding systems that ensure full accountability to donors in WAGGGS Europe Region
          • Oversee and deliver high quality funding capacity development to MOs as part of Regional Strategy delivery, liaising with Mentors and other colleagues as required
          • Manage key donor relationships for the region (and where agreed with the Regional Director, WAGGGS World)
          • Support the Regional Director and MOs to identify and nurture suitable donors for the region and its MOs
          • Lead on strategic donor mapping, identification and nurturing
          • Develop and manage implementation of a strategy for developing
          • Friends of WAGGGS Europe
          • Work with other team members to projectise and package regional plans for relevant donors, ensuring strong cost recovery
          • Lead on implementation of new funding initiatives in the region ensuring their relevance, manageability and return on investment
          • Line manage the Membership Support and Fund Development Officer in line with WAGGGS standards and policies
          • Co-ordinate with colleagues in External Relations to ensure consistency of messaging and relationship management of donors
          • Co-ordinate the relationship with Fund Development Team and ensure WAGGGS Europe benefits from and contributes to global funding
          • Organise, carry out, monitor and follow up on progress visits in designated countries, working with Europe Committee, other staff or volunteer mentors
          • Coordinate and brief Committee members and volunteers for visits
          • Produce reports, document knowledge and act as a relationship manager for designated countries
          • Design, plan and where relevant, deliver learning and development support on fund development and related areas
          • Assist and participate in Europe Committee meetings as required
          • Monitor implementation of recommendations from Progress Visits to designated countries and assist in developing relevant tools
          • Plan for and implement Regional events
          • Organise, coordinate, coach volunteer trainers or mentors as required
          • Undertake other appropriate tasks as required by the Regional Director

 

Person specification:

As a volunteer-led organisation, WAGGGS recognises experience and skills developed through voluntary activity. Candidates will be shortlisted and selected based on evidence demonstrating that they meet the criteria listed below.

          • Experience and skills
            Strong track record of relationship building with a variety of new donors
            Track record of bringing in funding from new sources
            Strong experience of projectising work in line with strategic direction and donor priorities
            Financial, project planning and project management skills
            Strong team working and diplomacy skills, cultural sensitivity
            Strong coaching and mentoring skills and an ability to pass on knowledge to diverse people with differing needs and capacity levels
          • Competencies
            Demonstrable strong commitment and loyalty to WAGGGS’s values and to enabling girls to reach their full potential in the world
            Strong spoken and written communications and marketing competencies including native level fluency in English
            Positive, creative and problem-solving
            Attention to detail and sense of accountability to fellow team members and the associations and girls that WAGGGS serves
            Proactive and organised in managing multiple priorities and deadlines
            Able and willing to work outside office hours when required
            Another language used widely in WAGGGS Europe Region would be a distinct advantage

WAGGGS Europe strongly encourages applications from candidates from backgrounds and life circumstances currently under-represented in our workforce.

 

Job description

 


Fundraising a public relations manažér, BISLA

Informácie o pracovnom mieste

          • Miesto práce: Bratislava
          • Ponúkaný plat: individuálne prejednávaná pri osobnom stretnutí s uchádzačom
          • Termín nástupu: okamžite
          • Druh pracovného pomeru: Polovičný / dohoda / živnosť

 

Náplň práce:

          • PR manažér pripravuje stratégiu propagácie školy, organizuje propagačné aktivity a pripravuje propagačné materiály,
          • Koordinuje prezentovanie BISLA a vzťahy s verejnosťou,
          • Zúčastňuje sa na internej komunikácii o aktivitách školy, v spolupráci s vedením školy a zamestnancami sleduje plán BISLA na celý rok,
          • Manažuje web stránku školy, informačné portály a profily na sociálnych sieťach,
          • Buduje vzťahy s potenciálnymi partnermi, absolventmi, zahraničnými partnermi,
          • Identifikuje a oslovuje potenciálnych sponzorov, pestuje vzťahy so sponzormi, organizuje fundraisingové podujatia a programy,
          • Identifikuje grantové a projektové výzvy, píše a podáva projekty,
          • Koordinuje aktivity študentov v oblasti propagácie a fundraisingu.

 

Požiadavky na uchádzača:

          • Požadované vzdelanie
            min. vysokoškolské I. stupňa (prednostne ekonomický alebo humanitný smer)
          • Znalosti
            Jazykové znalosti:
            Anglický jazyk – aktívne
            Počítačové znalosti – používateľ:
            MS Office, internet, výhodou sú grafické zručnosti alebo skúsenosti s databázami a základné skúsenosti s manažovaním web stránky a profilov na sociálnych sieťach
          • Požadovaná prax
            Pozícia si vyžaduje 5 rokov praxe v mimovládnej organizácii, médiách alebo v oblasti firemného manažmentu.
          • Osobnostné predpoklady a zručnosti
            • Samostatnosť
            • Kreativita
            • Komunikatívnosť
            • Dobré prezentačné schopnosti
            • Skúsenosti s fundraisingom, písaním a podávaním grantov, oslovovaním sponzorov a mediálnou stratégiou
            • Skúsenosti v mimovládnom sektore alebo v oblasti vzdelávania výhodou
            • Sieť kontaktov výhodou

 

O BISLA:

          • Bratislavská medzinárodná škola liberálnych štúdií je vysoká škola založená na filozofii liberálnych vied a umení, a je jedinou školou svojho druhu na Slovensku a jednou z mála i v širšom okolí. BISLA poskytuje bakalárske vzdelanie v odbore politológia a humanitných vedách.BISLA sa angažuje v mnohých vedeckých, kultúrnych a vzdelávacích projektoch a iniciatívach – vydáva časopis kritického myslenia, organizuje pravidelné verejné diskusie, konferencie a iné podujatia či súťaže.V súčasnosti BISLA, n.o. zamestnáva 10 pracovníkov.

 

Informácie pre uchádzača:

Svoju žiadosť a CV je potrebné doručiť e-mailom na adresu cierny@bisla.sk alebo poštou či osobne na sekretariát BISLA do 21. 4. 2013.

          • Bratislavská medzinárodná škola liberálnych štúdií, Grösslingová 53, Bratislava, 81109, www.bisla.sk
          • Kontaktná osoba: Andrej Čierny, cierny@bisla.sk, Tel: 0904 511 578

 


Asistent/-ka pre fundraising a projekty, VIA IURIS

Miesto práce: Pezinok

Náplň práce:

          • Asistent/-ka pre fundraising a projekty spolupracuje s výkonným riaditeľom a koordinátorom pre fundraising a projekty na tvorbe a realizácii vlastných fundraisingových iniciatív organizácie, ďalej na príprave a reportingu projektov a zabezpečuje ostatné úlohy súvisiace s fundraisingom a realizáciou projektov organizácie podľa potreby.

Požiadavky na uchádzača:

          • Požadované vzdelanie
            stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa
          • Znalosti
            Jazykové znalosti:
            Slovenský jazyk – aktívne a Anglický jazyk – aktívne
            Počítačové znalosti – používateľ:
            Microsoft Word – pokročilý, Microsoft PowerPoint – pokročilý, Microsoft Excel – pokročilý, Microsoft Outlook – pokročilý, Microsoft Access – pokročilý, Google Analytics – pokročilý
          • Požadovaná prax
            Pozícia je vhodná pre absolventa: Áno
          • Osobnostné predpoklady a zručnosti
            Do nášho tímu hľadáme človeka, ktorý sa stotožňuje s činnosťou a misiou VIA IURIS. Je to tímový hráč, ktorý sa nebojí zodpovednosti a má pozitívny prístup. Kandidát by mal byť pripravený na prácu vo vysokom tempe a zvládať svoje úlohy načas, zodpovedne a spoľahlivo. Hľadá kreatívne riešenia, je iniciatívny/-a a vlastnými zručnosťami prispieva k rozvoju organizácie.
            Znalosť slovenského neziskového sektora výhodou.
            Znalosť donorského prostredia na úrovni Slovenska a Európy výhodou.
            Predchádzajúca skúsenosť s prípravou projektov a reportov výhodou.
            Všeobecný spoločensko-politický rozhľad.

Iné výhody:

          • Príjemné a dynamické pracovné prostredie
          • Práca v renomovanom pracovnom tíme
          • Kariérny a osobnostný rast

Informácie pre uchádzača:
Spolu so životopisom prosíme uchádzačov o zaslanie jednostranového motivačného listu v slovenskom jazyku so svojim osobným a profesným príbehom, v ktorom tiež popíšu ako chcú prispieť k činnosti organizácie. Podklady prosíme zaslať do 13. februára 2013 elektronicky vo formáte PDF na adresu konkurz@viaiuris.sk, ako predmet e-mailu prosím uveďte „Asistent“, alebo prostredníctvom rozhrania na profesia.sk.

Viac informácií: www.viaiuris.sk, www.profesia.sk/praca/via-iuris/O1410940?mode=23

 


Bankwatch is seeking a Grant Writer

The Grant Writer is to be primarily responsible for ensuring that Bankwatch’s proposal reports to funders are properly prepared and sent. Further, the Grant Writer will be expected to maintain the internal reporting mechanism in line with the activities of the organisation as set out in the annual work-plan as well as the internal reporting schedule.

Key responsibilities:

          1. Preparation of the funding applications to various donors, based on Bankwatch strategic goals and campaigning team plans.
          2. Preparation of the narrative reports to funders including ensuring that the information received from the Bankwatch team members’ or in the partners’ narrative reports is adequate to allow for the preparation of reports to funders.
          3. Maintaining files with necessary information such as various reports, legal documents, donor contracts, letters from donors etc.
          4. Monitoring the implementation of the work plan on a quarterly basis, making relevant team leaders and management aware of any potential oversights in the implementation of the work plan so that it can be rectified.
          5. Maintaining communication with Bankwatch donors, reviewing various grant agreements and potentially applying for new grants.

Description of the ideal candidate

Experience and knowledge:

          • At least 2 years of experience in the management of the EU funded projects – either on the national or the EU level or grant writing
          • Good knowledge of the main EU financing tools (funds, operational programmes etc.) and the rules of the granting process
          • Proven track record of preparing complex monitoring reports to donors
          • Experience in working with basic documents such as calls for proposals, guidelines etc.
          • Strong spoken and written English
          • Good office software skills
          • Previous NGO experience welcomed

Personal skills:

          • Strong writing and editing abilities
          • Strong coordination and planning skills
          • Excellent communication skills
          • Ability to work autonomously and assume responsibility for projects
          • Ability to work under stress, dealing with peak loads and meet tough deadlines
          • Very positive and solution-oriented personality
          • Open to working in Central Europe and with various Central European cultures

Application deadline: 30 July 2012

Location and time frame:

The Grant Writer will be located in one of the Bankwatch member offices. Considering the organisational structure, the Grant Writer will be a member of the Bankwatch fundraising team. Position is for one year with likely extension.

How to apply:

All applications are to be sent via email to jobs@bankwatch.org with „Grant Writer application“ in the subject line – for applications, please include your CV, a Letter of motivation and contact information of two references who can attest to your abilities (if possible, previous employers)

We welcome diversity and encourage applications from all qualified women and men, including persons with disabilities and/or from racial or other minorities.

 


Bankwatch is seeking a Major Donor Fundraiser

The major donor fundraiser is to be primarily responsible for establishing and operating CEE Bankwatch Network’s fundraising programme targeting major donors (= high net-worth individuals). The position can be based in any country with a CEE Bankwatch member organisation, although it will initially require regular travel to Prague, if not based there.

Key responsibilities:

          1. Develop and implement a fundraising strategy for working with major donors;
          2. Establish contacts database which involves available contacts, supporters and activists as well as potential major donors or contacts leading to major donors;
          3. Work out a communications protocol for approaching major donors, including first approach, meetings and follow-up;
          4. Build and maintain profitable, long-term fundraising relationships with major donors and potential major donors;
          5. Develop tools for working with major donors: presentation of organisation’s mission and vision, engaging major donors for the cause, setting up stewardship programme;
          6. Create donor-friendly organisational environment – placing donation requests component on materials, publications, website etc.;
          7. Prepare, as required, reports or other information materials for major donors.

Description of the ideal candidate:

          • Proven track-record in research and marketing targeting major donors (preferably for a charity)
          • 3 to 4 years experience working in a non-profit setting (volunteer or paid)
          • Understanding of CEE cultural diversity and its impact on fundraising communications and approaches throughout the region
          • Advanced computer skills (for presentations, spread sheets etc.)
          • Convincing communication skills – ability to improvise, communicate with passion and sell the cause
          • Strong language skills, writing abilities and a ‘good sense of taste’ (i.e. able to produce convincing materials)
          • Strong sense of initiative
          • Ability to carry out tasks from the beginning to the end
          • Highly creative personality
          • Well-organised and meticulous (thinks about the details in the process and makes sure all corners are covered)
          • Ability to learn from mistakes
          • Understanding and appreciation of environmental and development issues

How to apply:

To apply please send your CV and a cover letter to jobs AT bankwatch.org with “Major donor fundraiser” in the subject line. Also if you have enquiries about the position, please use the same address.

We accept applications continuously, until the position is filled.

More information