Breakthrough Nonprofit Branding: Seven Principles to Power Extraordinary Results

A hands-on guide to help your nonprofit build its brand, raise its profile, strengthen impact and develop deeper relationships with donors, volunteers, and other stakeholders. Breakthrough Nonprofit Branding is about the power a constituency-focused, compelling brand can have to revolutionize an organization and the way people view and support it. Shows how to optimally define what … Read More

Čo by urobil Google?

Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v nej spätne aplikuje zásady, na ktorých funguje najrýchlejšie rastúca spoločnosť v dejinách, Google. Ponúka nám štyridsať jasných a presných pravidiel, platných pre život aj pre riadenie firmy. Zároveň objasňuje nové názory internetovej generácie: … Read More

Profits for Nonprofits: An Assessment of the Challenges in NGO Self-Financing

Enterprise activities are not for all nongovernmental organizations (NGOs), nor are they easy for those NGOs that do venture into the marketplace. Profits for Nonprofits examines the practical challenges and obstacles in implementing self-financing. The 20 Central European NGO enterprises documented in Profits for Nonprofits have not succeeded without significant effort, risk and sacrifice. The … Read More

Pripraviť sa, pozor… Štart na ceste k samofinancovaniu

Pripraviť sa, Pozor: Štart na ceste k samofinancovaniu je návod vytvorený pre neziskové organizácie, aby im pomohol pri rozhodovaní, či (a ako) im nový sociálny podnik alebo rozšírenie ich súčasného podniku pomôže naplniť ich finančné a sociálne ciele. Publikácia má organizáciám pomôcť zhodnotiť uskutočniteľnosť podnikateľských nápadov a ich kapacitu tieto nápady uskutočniť. Ďalej im má … Read More

Spoločne a zodpovedne: Ako úspešne spolupracovať pri miestnom rozvoji?

V miestnom rozvoji má svoje miesto každý človek, či je to podnikateľ, starosta, dobrovoľník neziskovej organizácie alebo miestny novinár. Úlohou tejto príručky je inšpirovať ľudí v mestách aj v malých obciach, aby ľahšie a s dobrým pocitom vedeli spolupracovať, pomáhať si a spojiť svoje sily pri zlepšovaní života tam, kde spoločne žijú. V príručke nájdete … Read More

Závěti ve prospěch komunitních nadací

Na první pohled by se mohlo zdát, že věci týkající se závěti jsou záležitostí především právní. Právo leccos umožňuje a leccos znemožňuje. Ale pokud bychom se zabývali jen právní stránkou věci, bylo by to selhání. Vždy je tím nejdůležitějším samotné rozhodnutí člověka – a pokud například právo neumožňuje darovat pro případ smrti, lze „obdobnou“ věc … Read More

Kultúra: Ako financovať projekty

Podnetná príručka prezentuje možnosti financovania kultúrnych projektov ako z domácich tak aj zo zahraničných zdrojov. Táto 60-stranová brožúra sa venuje aj prezentácií programu Culture 2007 – 2013, crowdfundingu, 2% z daní a možnostiam rezidenčných pobytov pre umelcov. Publikácia slúži ako informačný materiál a inšpirácia pre potenciálnych žiadateľov pri hľadaní ďalších možností na financovanie kultúrnych a umeleckých projektov.

Neziskovky a zisk

Na 144 stranách publikácie jej autori Marcel Fukas a Peter Guštafík prinášajú analýzu 10 podnikateľských zámerov realizovaných neziskovými organizáciami na slovenskom trhu a pomenúvajú úspechy aj riziká tohto spôsobu financovania neziskových organizácií. Zárobková činnosť – predaj vlastných služieb a produktov za peniaze – je vo svete štandardnou súčasťou ekonomického prežitia neziskových mimovládnych organizácií. Charakterizuje ju … Read More